Faceți căutări pe acest blog

marți, 10 septembrie 2013

Fara titlu.

    Uhmm...shit,parca nu mai stiu scrie..nu e tocmai un inceput foarte bun dar anyway..Mi-a fost dor de minunatul meu blog in care imi scriam povestile idioate,in care am pus atata suflet si parca imi amintesc inca de vremurile in care eram o copila fraiera ,ce suferea dupa orice chestie mica...DAR STAI! Am ramas aceeasi!Ciudat totusi,ca in timp ce alte fete s-au schimbat si au devenit ,,mature" si au inceput sa vorbeasca de machiaje si cacaturi de genu',eu am ramas aceeasi copila idioata ,care inca are povesti penibile cu cea mai buna prietena a ei si care inca se prosteste ca si inainte.Nu-mi pare deloc rau!Am vrut din nou sa scriu pentru ca vreau sa imi amintesc si peste cativa ani de mine,de toate chestiile pe care le faceam sau de baietii dupa care eram in limba,la fel cum am facut si acum.Oricum,nu despre asta vroiam sa scriu,mai degraba vroiam sa scriu despre prostiile mele(nu le pot denumi altfel),pentru ca oricum nimeni nu cred ca le va citi si cred ca asta e cel mai bun mod de a ma descarca.
     Ma tot gandesc..oare cati oameni exista in lumea asta exact ca si noi?Adica sa faca aceleasi chestii,sau sa aiba multe lucruri in comun cu noi,sa poarte aceleasi haine sau sa semanam foarte bine din punct de vedere fizic?Probabil exista multe persoane de genul,dar cel mai ciudat e atunci cand intalnesti una din acele persoane.Adica..e ca si cum as vorbi cu mine,ca si cum as avea persoana absolut perfecta langa mine,nu neaparat pentru ca e perfecta in felul ei, ci doar pentru ca seamana cu mine si asta ar insemna sa fie perfecta pentru mine.Si ce e mai naspa decat sa o intalnesti si apoi sa dispara?Sunteti la fel,aveti lucruri in comun,dar totusi nu mai vorbiti dintr-un motiv anume-super tare-.Nu ar fi chiar atat de rau,daca chiar ar exista un motiv,daaaar...NU EXISTA!Si asa ramai cu amintirea si cu multumirea poate,ca ai intalnit si tu in viata o persoana care este la fel ca si tine(mare realizare..).
      Uneori ma intreb de ce nu am intalnit unele persoane de mai mult timp?E asa naspa cand viata iti ofera un prieten atat de ok,dar mult prea tarziu sa puteti face lucruri impreuna.
       Oricum,cred ca vara asta am realizat cel mai tare lucru: mi s-au indeplinit cam toate dorintele si lucrurile pe care aveam de gand sa le fac,probabil am invatat sa nu imi pun dorinte aiurea data viitoare,mi-am facut prieteni noi,m-am reintalnit cu cei vechi si sunt aproape gata pentru ,,vremurile grele"ce vor urma la liceu(cand zic liceu ma gandesc ceva gen: wowww,eu? la liceu?).Inca nu pot realiza faptul ca am crescut,nu neaparat la minte ,ca am aceeasi minte proasta,doar la faptul ca am ajuns la liceu.O sa fiu in clasa cu noii mei colegi..yup..I really miss my old classmates!Ma sperie gandul ca nu o sa mai fiu cu Dede in clasa,o sa fie foarte ciudat,mai ales ca am o problema atunci cand vad prieteni noi.Nu prea sunt genul care se baga in seama cu toti, imi fac o parere foarte rapid despre persoane de prima data cand le vad si daca is naspa le exclud definitiv din viata mea! (foarte rau,stiu)Nu ar trebui sa imi fac o parere despre persoane dupa muzica pe care o asculta,dar asta e.Probabil de aceea nu prea stiu sa imi tin prietenii noi aproape,sunt prea atrasa de cei vechi si chiar nu vreau sa ii schimb,nu vreau sa imi fac mai mult timp pentru cei noi si sa ii las balta pe cei vechi.
        Ahhh,ce dor imi era sa scriu,sa imi expun aici parerile,pareri pe care nimeni nu le va citi,chiar daca vorbesc ca si cum cineva chiar ar face asta.Acum,era momentul in care incep sa spun lucrurile de care imi este dor,dar cred ca astea nu prea ar conta si mi-ar face doar rau.
        Viata ne da atatea lucruri de care trebuie sa ne bucuram,pentru ca lucrurile bune se intampla doar o data,chestie pe care am realizato vara asta.
         Asa mai adaug o postare,dupa ani in care nu am scris nimic aici(ma mir cum inca am retinut parola) si imi arat ,,talentul" meu de scriitoare varza (niciodata nu mi-a placut romana).























P.S: Mersi Dede pentru faptul ca m-ai pus sa scriu o postare dupa atatia ani..probabil ii cel mai bun mod de a ma descarca cumva.Love you my old friend<3

   

2 comentarii:

Dede Tvz spunea...

Ba da cineva citeste shitul asta!:)) and I like it!

Dienuşa spunea...

odoododo>:D< You're the only one!:)))