Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 2 aprilie 2011

Schimbari.

  






  Ei bineee..am observat ca mai nou imi plac copii:-?.Dar nu aia care toata ziua umbla dupa tine si iti urla in cap (Dede stie-->experienta din locu ala fantastic),ci aia mici si scumpi.De ce imi plac mai nou?Cred ca imi amintesc de copilaria mea uitandu-ma la ei.Tin minte perfect primii prieteni,prima papusa pe care mi-a cumparat-o mama,prima data cand am vazut marea,prima zi de scoala,prima zi cand a venit Dede la noi la scoala,prima noapte dormita una la alta,cel mai bun prieten,prima zi din locul acela,ziua cand mi-am cunoscut fratiorii(cei adoptivi),ziua de ieri<3.Mi le amintesc pe toate.IMi amintesc si vara,cand eram happy three friends:-<.Cand nu ne pasa de cum aratam sau toate porcariile,Nima City,plecarea lui in Londra,prieteni noi,sfarsirea verii,despartirea.Toate lucrurile au un punct.Ce as mai vrea sa imi regasesc prietenii de la gradinita,sa mergem afara,sa stam cu paturica pe iarba si sa facem mancare din iarba si flori.Sa fim toti bucurosi atunci cand mamele noastre ne dadeau putina faina sau orez ca sa ne putem juca si sa facem ,,mancare".Sau atunci cand ne jucam in nisip si ne murdaream..dar cui ii pasa?NIMANUI.Continuam sa ne jucam,sa ne rostogolim prin iarba sau sa ne invartim.As vrea sa fiu din nou copil,dar nu copilul asta care este acum in mine ci acel copil care a plecat si nu s-a mai intors niciodata,care era mic si fara nicio grija.

3 comentarii:

Steph spunea...

Minunat. Absolut minunat. Imi e dor sa fiu si eu asa, sa nu stiu nimic despre ce e in jurul meu, sa n-am griji, sa nu ma cert cu nimeni, sa am zambetul ala tampit de copil, sa nu stiu cat de grea poate fi viata uneori si.. nu stiu. Dar e absolut minunat sa fii copil. Pacat ca atunci vedeam lumea altfel..

Dede Tvz spunea...

Ahh :x coptiloo :x

si eu vreau sa fiu copil:o3

Andreea Blându spunea...

Ma regasesc in cuvintele tale......
Mi-e dor de copilarie.... adevarata copilarie....