Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 aprilie 2011

Oamenii se schimba.

   








Am vorbit azi cu un vechi prieten..adica nu chiar un prieten.Mai mult era un amic pentru 
ca faceam misto unul de altul acum cativa ani.Dupa ce a plecat de la noi de la scoala nu am mai vorbit mult timp..pe messenger nu a intrat,nu l-am mai vazut de mult.A plecat din scoala gen ,,tipul care ne face sa radem".Azi am vorbit din nou cu el dupa cativa ani in care nici macar nu ne-am vazut sau nu am mai vorbit.Nu mai era acelasi om..S-a schimbat.Era intr-un fel de bine,se comporta atat de frumos cu mine..s-a maturizat.Vorbea asa frumos de parca nu era acel baiat pe care l-am cunoscut atunci.Ma intreba cum o mai duc cu viata,ce prieteni noi mai am sau tot felul de chestii.Si am observat ca oamenii se schimba de multe ori doar ca noi nu ne dam seama cu prietenii care sunt toata ziua langa noi.Daca nu ne-am mai vedea cu ei mai mult timp cand se vor intoarce ne vom da seama ca s-au schimbat..Tin minte cat eram de rusinoasa atunci cand il vedeam..pentru ca totusi era mai mare si tot timpul facea glume.Poate si el crede acelasi lucru despre mine,ca m-am schimbat.Si poate e adevarat pentru ca dupa cum crestem,ne schimbam,nu doar fizic ci si psihic si daca spunem ca nu ne-am schimbat deloc de acum cativa ani inseamna ca nu ne-am cunoscut niciodata:).

2 comentarii:

Dede Tvz spunea...

so real :o3

Steph spunea...

Oamenii se schimba.. si iti revin amintirrile vechi cu acea persoana, cand nu era schimbata, si stai sa vezi cat de mult s-a schimbat.. ce frumos :)