Faceți căutări pe acest blog

duminică, 17 aprilie 2011

Unde sa plec?

          Azi simteam nevoia de a scrie pe blog,de a spune ce simt cuiva caci vad ca pe messenger nu este nimeni caruia ii pot spune tot ce simt acum.Chiar trebuie sa fiu atat de influientata de toata lumea? Nici nu mai stiu ce sa fac,cum sa ma comport, de cine sa ascult.Multi imi spuneau ,,fii tu insuti".Oare mai stiu cine sunt? sau cine e adevarata mea personalitate? Pe cine sa ascult..nici nu mai stiu.Am prieteni atat de diferiti si nu stiu incotro sa ma indrept.Tin la fel de mult la toti,nu pot renunta la niciunul dintre ei si nu stiu ce este mai bine pentru mine.Si ma simt foarte prost pentru ca trebuie sa aleg unul dintre acele drumuri..Oare il voi alege pe cel bun? Oare va dura mult sau oare se vor ivi niste pietre imense in mijlocul drumului si nu voi mai putea continua?Ma simt atat de influientata de lume:| Nu chiar de toata lumea..dar de majoritatea da.In mintea mea este un copil care vrea sa fie tot asa,sa rada incontinuu dar este si celalalt care gandeste altfel.Unde sa plec? Ma gandesc la prima varianta...sa fiu cu ei si sa fiu acea care face tot ce vrea,care se simte bine alaturi de ei dar in acelasi timp ii protejeaza pe cei din jurul ei.Oare voi face alegea potrivita?Daca nu apareau mai multe persoane in viata mea poate nu trebuia sa fac nicio alegere.Ma simt ca si un super-erou care este de toata lumea chemat.Toti il cheama pentru ca au nevoie de ajutor dar nici el nu stie pe cine sa ajute prima data.Cam asa ma simt eu acum..Oricum nu va mai dura mult caci scoala este aproape pe sfarsite.Timpul meu sper ca va fi destul astfel incat sa iau o decizie la vara...Sau poate ca lucrurile se vor mai schimba si asa voi sti ce sa fac.

2 comentarii:

Dede Tvz spunea...

Ahhh :o3

e adorabilaaa:o3

chiar daca nustiu la ce se refera:)))

Steph spunea...

Prietenii adevarati nu te vor pune sa faci alegeri de genu' asta. Daca tu nu te simti bine cu toate grupurile, alege-l pe cel cu care te simti in largul. Gandeste-te la cel mai mare secret al tau. Cel pe care nu-l stie nimeni. Cui ai fi in stare sa il spui?
Alea sunt persoanele in care ai incredere si cu care te simti ok. Sper din suflet sa faci alegerea potrivita.