Faceți căutări pe acest blog

marți, 28 decembrie 2010

Acolo undeva.

   Si..acolo e locul nostru.Locul meu si al ei.Acolo am avut cele mai frumoase aventuri(majoritatea dintre ele).Acolo am digerat impreuna de frig,am mancat cipsuri cu castraveti murati,si multe altele.Iubesc acel loc deoarece acolo Dede i-a spus lui Notzi ca il inseala :)).Intre acei mici stalpi de lemn unde tot timpul e caldura,unde ne imaginam ca la cativa metri de noi este marea.Unde am urcat pana in varful "muntelui" :)).Acolo Dede si-a pierdut de multe ori telefonul in zapada,unde imi facea crizele acelea de nervi adorabile,de nebunia si imaginatia pe care o avea in cap.Acolo ne mataim si strigat pana cand nu mai putem caci nimeni nu ne aude(inafara de caini).Acolo suntem ca si niste copii caci ne prostim la maxim,acolo nu avem voie sa fim triste niciodata.Nu voi uita acel loc niciodata.






- Lαυя™ . :x: se scrie degerat
▒ ▓ ĐΫĐ! ↕▒ ▓: cum o fi,numi pasa
▒ ▓ ĐΫĐ! ↕▒ ▓: si de ciuda las asa
- Lαυя™ . :x:
- Lαυя™ . :x is typing...
- Lαυя™ . :x: ok


:))).





Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

Iuubesccccccc locuu ala 8->

pff acolo ma face sa visez la tot felul de tampenii :x pentruu ca e locul nostruu :x