Faceți căutări pe acest blog

marți, 21 decembrie 2010

Unde sunt?

Unde sunt? Mergeam sa ma intalnesc cu Dede si cum eram grabita am luat autobuzul gresit.Dupa ce am observat era prea tarziu,caci am ajuns intr-un loc in care nu cunosteam pe nimeni,intr-o statie in care nu era nimeni.Eram doar eu..si zapada.Am sunat-o pe Dede iar ea mi-a spus sa caut un taxi.Se pare ca prin jur nu era nici un taxi si de aceea am mers pe jos pana am intalnit doi oameni.I-am intrebat unde pot gasi drumul spre casa iar ei mi-au spus ca in satul acesta nu sunt taxi-uri.Apoi m-au intrebat unde vreau sa ajung iar eu le-am spus.Au fost foarte amabili deoarece m-au dus pana la mine acasa.Asa m-am intalnit cu Dede si apoi am strans-o tare tare tare in brate de fericire ca am ajuns cu bine.I love you varzoo:x.


Un comentariu:

Francesca spunea...

OMG!
Estii pruastaa?:X
Cum sa te duci cu autobuzu gresiit?8-}
Te iubesc bai adurnita:X