Faceți căutări pe acest blog

joi, 23 decembrie 2010

Putina magie.

     Se aseamana cu un licurici care te inveseleste mereu cu sclipirea lui,sau cu o raza calda de soare care ii face pe oameni fericiti.Se aseamana cu luna,care este intotdeauna misterioasa.Ea e speciala de felul ei.Imi pare atat de rau acum cand ma gandesc cat timp am pierdut certandu-ne,dar ma face fericita atunci cand imi amintesc de timpul in care eram impreuna si ne distram,atunci cand am fost la Nima si ne-am speriat noaptea de luminita verde de la lanterna,sau de telefonul tau care se asemana cu un soricel:)).Imi pare atat de rau deoarece stiu ca eu eram tot timpul de vina cand ne certam.Deoarece sunt o suparacioasa,iar tu stii asta.Dar stiu ca tu incerci tot timpul sa ma inveselesti cu ceva,sa imi spui povesti inventate la care radem pana nu mai putem.Sau cand ai venit intr-o zi la mine si mi-ai povestit cum s-a excitat calul =)).Si cu crizele tale de la prea multe energizante=)),cu Notzi:x. Si vreau sa iti spun ca mi-e foarte dor de tine desi nu ne-am vazut de doua zile:)).Si iti promit ca la vara urmatoare o sa facem toate lucrurile posibile.Aaa,vara=p~.Cand o sa mergem amandoua la Sibiu si o sa facem o gramada de tampenii.La vara com merge impreuna pe luna ca sa il vizitam pe Aiurel si pe cei 500000000000 impartit la 2 de copii ai lui:)),caci doar tii minte ca a divortat=)).Sau cand o sa ma duc la mare si o sa il revad pe Diurii:x si o sa ti-l arat inca o data la webcam ca sa vezi cat a mai crescut fiul lui:)).Te iubesc atat de muuuuult Dede <37649730934783652

Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

Te iubesc ! nu e deajusn sati spun :-<

darr tuu stii caa te iubesc :x la mine nu e un simplu te iubesc

nu sunt xcuvinte ce se zic asaa din cnad in cnad :x

iar tzietzii spun sincer TE IUBESC VARZOOO :x pentruu k ai fost mereu aporpe de minee:X la rele si la bun sii la nbuniiiiiiiiiiii :X

cu tine rad ore intregii :X

tee iubesc:X

dididicooooooo :X