Faceți căutări pe acest blog

marți, 14 decembrie 2010

Super- day:x Fulgii isi fac aparitia.

Da..mergeam impreuna cu Dede la ore si proful nu a venit.Apoi am vazut un deal plin de zapada si i-am spus sa mergem acolo.Acolo am aruncat-o pe Dede in zapada si din greseala ea si-a scapat telefonul in zapada:)) Pentru ca era fericita a inceput sa sara peste telefon fara sa stie ca este acolo. Apoi Dede si-a dat seama ca de fapt acolo era telefonul ei:)) :
Dede: Didii:-s ala era tefefonul meeu:-s ioi ii cam ud trebe sa ii fac electrosocuri :-s
Didi: incalzeste-l acolo:))
Dede: mi-e foame.Hai sa luam pufuleti si cola:))
Didi: Daa:x:x
Dupa o ora de stat pe zapada..:
Dede: hai mergem sa luam mandarine si sa ne dam pe zapada cu punga=))
Didi: aahh Dede ce idei geniale ai=))
Dede: da luam un kg ca ne da punga mai mare=))
Didi: binee:))
Dede: Didii oare cand terminam punga astaa?=))
Didi: da lasa ca o terminam noi:)) mananca acolo:))
Dede: da nu pot ca imi vine sucu gastric inapoi=))
Didi: =))
Dede: am terminat mandarinelee:X
Didi: hai ne dam pe zapada cu punga=))
Dede: aa Didi picc=))
Didi: =))>:) hahaa
Dede: Didi miam pierdut telefonuu
Didi: :-s hai dupa el
Dede: Ioii da hai mai rapid sa nu moara micutull:o3
Didi: E inghetat=))
Dede: da lam gasiit:x asta conteaza:)) e cam ud da in fine=))
Didi: hai in statia de autobuzz
Dede: binee
Didi: Dede nu gasesc biletuux_X
Dede: haaii ca pleaca autobuzuux_X
Si asa am pierdut eu ultimul autobuz spre casa:)) Ma aflam:-? Ei bine nu stiu unde ma aflam dar in fine=))
Si am cautat cu Dede un taxi si am ajuns acasa:x Te iubesc micutoo:x

Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

deecii :))=)))

nu o pot uita atsa=)))

mai ales cat am frecat eu telefonu ala=)))