Faceți căutări pe acest blog

duminică, 9 ianuarie 2011

Amintiri...

        Aproape in fiecare zi stau si ma gandesc la toate lucrurile pe care le-am facut in vara.La toate lucrurile nesemnificative,la orice gluma pe care o spuneam seara,la orice noapte nedormita in care radeam amintindu-mi de ceea ce am facut in acea zi sau ma gandeam la ce voi face maine.Nu era zi in care sa nu ies afara impreuna cu prietenii,acei prieteni care in vara imi dadeau zambetul pe buze iar care acum majoritatea dintre ei aproape ca nici nu ma saluta.Inainte vorbeam toata ziua cu ei iar acum de abia daca ne mai salutam.Totusi eu mai tin la ei..la cei care m-au uitat..prietenii care au fost "de sezon".Nu stiu ei ce simt dar asta e.Dar totusi sunt si acum fericita caci daca nu era vara nu ii cunosteam pe acei prieteni,care unii dintre ei imi sunt si acum niste prieteni minunati.De cee afurisita vara de ce ai plecaat?De ce nu poti fi pentru totdeauna? De cee ai plecat cu tot cu prietenii mei? De ce mi-ai lasat doar jumatate din ei? NU va mai fi la fel niciodata..nu cred ca in vara urmatoare va fi la fel..da,prietenii noi vin dar nu mai e la fel,eu ii vreau pe aceia.Nu va voi uita niciodata.Va iubesc.






                                                 Pentru ca trebuia sa pun poza:))
                                                           =)).






          Va iubesc!.

Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

ahh :x pff mie dor de varaaaaaaaaaaaaaa;(((