Faceți căutări pe acest blog

duminică, 30 ianuarie 2011

UIte asa.

     De ce? De ce aceeasi iarna,acelasi frig,aceleasi minciuni repetate de tine in fiecare zi.Ma intreb de ce incep sa tin la ei...Incep sa imi fie prieteni oamenii pe care eu ii credeam altfel..Iar cei mai buni prieteni (in paranteza),sau mai bine zis,fostii cei mai buni, mi-am dat seama ca sunt altfel.Nu stiu de ce inca mai tin la tine.Si tin ENORM. Incerc sa ma ascund,sa ma prefac ca nu imi mai pasa de tine,dar nu pot.NU pot sa ma ascund in continuare,nu am cale de scapare.Si oare de ce plang? IN fiecare zi fiecare moment in care ma gandesc ce prieteni buni eram imi vine sa plang.:|.Oare de ce nu poti fi altfel...sa tii la mine la fel cum tin si eu la tine? Sa fim iarasi prieteni buni. Si imi pare rau.Pentru ca de prea multe ori am renuntat la ideea de a te schimba.De a fi la fel ca inainte,pentru ca mi-am dat seama ca tu oricum nu te vei schimba.Ramai la fel de indiferent,nicio reactie,nimic.De multe ori incercam sa te accept asa cum esti.."stiu e greu pana ma obisnuiesc".Cuvintele astea mi le repetam tot timpul in minte,dar fara rost.Am inceput sa cred ca ma foloseai.Normal,eu eram naiva care te ajuta DE FIECARE DATA.Care cum o rugai ceva iti facea pe plac,desigur.Atunci eram buna:-j.Oricum,acum incep sa tin la inca o persoana.Cea care "te va inlocui".Cineva caruia ii pasa de mine si..nu imi vorbeste indiferent.Si sincer,daca as da timpul inapoi sti ce as face?Nu as permite sa intri in viata mea.Pentru ce? Sa sufar? Adica..tot eu?:| Si acum iti spun din tot sufletul: PA.>:D<



3 comentarii:

Francesca spunea...

<333.
Te iubesc maaai:X
Ai dreptate:X
Ne-a folosit:-j
Nu-i nimic:)
Putem si fara el:X
Te iubesc Didii:X


HAHAAA:))
Fi atenta ce cod mi-o pus:))

"nenectar"

Steph spunea...

Heii.. merci de comment ^^

E foarte tare postarea, n-am ce zice. Adica.. e atat de :-? profunda. Imi placeee <3 Foarte frumos blogu` :x

Un id de mess, ceva? :))

Dede Tvz spunea...

ahh >:)

razbuanre e dulcee>:)