Faceți căutări pe acest blog

vineri, 28 ianuarie 2011

Fructe.

      Dulci.Amare.Acre.Sunt ale mele<3.Sunt ei.Da,sunt putini:-j.Cati? 5. doar CINCI! Ei stiu ce inseamna sa iubesti pe cineva.Stiu sa iubeasca defectele sa te faca sa te simti deosebit/a.Stiu,din cinci au ramas doar 4.Unul m-a uitat.Poate doar pe jumatate:-j.O bucatica din inima mea s-a dus:(.Au ramas celelalte.Care garantat trei  dintre ele nu o sa le pierd<3.Si as da orice sa o vad pe una dintre ele.Mi-e asa dor de tinee:o3.Cine ma mai incurajeaza acum cu fata aceea adorabila care imi spune sa nu ma enervez pentru orice fraier/a?Care face orice pentru mine.Care stiu garantat ca ma iubeste.Si vrei sa iti mai spun si cine e? Stie el foarte bine:-j.Are felul lui de a fi:x.De a rezolva problemele fara stres...stie sa multumeasca pe toata lumea.Si stiu sigur ca ar plange pentru mine daca ne-am certa.Mi-e super-dor de tine:x.Nu stii cat iti simt lipsa:-<. Astea-s fructele mele:x  Dulci ca merele bine coapte atunci cand te fac sa te simti bine cu prezenta lor,amare ca grapefruit-ul atunci cand iti dau intotdeauna o doza de vitamina C atunci cand ai nevoie,acre ca lamaia care este un ajutor de nadejde.<3


Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

euu nus furct:O

eu is leguma [-x sunt varzaa:X

sau nuu pot fii si nuca de cocos;;)