Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 aprilie 2011

Brothers.

     Madaa                                                                   Mariuss
                                                    Aliin
                                                                                      

Pentru ca nu pot sa nu scriu despre ei.NU ii cunosc de mult timp..dar cui ii pasa? Pentru ca in 
timpul acesta ei au fost ca niste frati pentru mine.Si ei merita sa fie aici.
Alin: scuze pentru ca nu ti-am gasit o poza mai recenta cu tine..am gasit-o doar aceea cu signu dar oricum stiu ca nu te vei supara>:D< Pentru ca el e cel mai dulce copil din univers pentru ca il ador atat de mult:o3 Te adorr bro>:D<
Mada: Pentru ca o sa murim deodataa aruncati in somes.CLAR!.Pentru ca el e cutu,e fratiorull mai maree,e cel care face o moacaa dinaia de copil bosumflaat<3.Si cand faci moaca aia stii ca mie imi vine sa rad dar tu faci asta pentru ca esti suparaat.Si cand te porti ca un copil mic si zici Mi-e dorr de eaaa si faci boticcc.Sauu Didiii:-< o iubesc nooo da o iubessc! si eu iti zicc stiu Madaa:-w sauu cand ma enervezi sii zici hai dute deaicii! si eu zic binee ma duc nu mai ai ce discuta cu mine [-(.Si apoi vi la mine si zici staii didiii :o3 Sau cand imi zicii ca sunt proasta si ma supar si ma ascundd.Si ceilalti impreuna cu tine ma cautaa si ma striga Didiiii,iar mie imi trece supararea si incep sa rad ca voi nu ma gasiti si disperati ma sunatii sa vedeti unde sunt.Pentru caa ma aperi de Ciocoo>:) copill rau [-(.Cate amintiri avemm in asa putin timp.:) Te ador broo>:D<


Marius: Asta e ala micuul<3.Stii cum pe clasa a 5a ne certam de numa?=)) si ne  faceamm prosti si ne injuram si ne bateam si de toate.Si fix de aia m-a mutat diriga langa tine.si apoii ce buni prieteni am fostt<3 pentru ca in fiecare ora radeamm si normal ca ne bateam joc de Ema>:) Sii ii aruncam in par punga de la sandvisurii=)) si candd te cearta profa de engleza si tu ii zici Da nu am facut nimica doamna profesoaraa...haideti noo eu sunt cumintee:))).Pentru caa e cel mai de treaba coleg<3 sincer cred ca m-as muta din clasa aia daca nu ai fi,pentru ca ar fi foarte plictisitoare orele alea.Pentru ca ne impartim mancareaa,dulciurile,apa,sucul tot ce avem.Si profele cand ne asculta ne asculta deodata pentru ca suntem unul dupa altul in catalog.De la cine as mai copia eu la biologie?:-w si de la cine ai copia tuu daca nu as fi euu la engleza,mate si mai multe materii?=))).Pentru ca ai gropite adorabile b-) se stiee!TE ador bro>:D<

3 comentarii:

Steph spunea...

Ce dulce <3
Mi-as dori si eu ca (virgulaa) colegii nostri sa fie mai putin copilarosi.. ar fi absolut minunat.
Tu ai noroc cu astia >:D<

Dede Tvz spunea...

Doamnee:x marius il ador :x

the best:x

ahh copilu asta e pur si simplu prea original :x

loveee you :o3

si da da alin :-@ te aodr ba nu eu te ador mia mult:-@ ba euu :-@

bla bla blaa:-@

Dienuşa spunea...

Alin: Te adorr Didii
Eu: ba nu,eu te ador mai muultt
Alin: baa nu eu mai multtt
Eu: euu mai mult!!
Dede: :-@ vai vaai atata iubiree:-@ bla bla blaa:-@
Eu: hai sai mai facem in ciuda un pic=))