Faceți căutări pe acest blog

duminică, 1 mai 2011

It's alright.

        M-am cam saturat de postari triste,lacrimogene si pline de suferinta pe care le scriam.Nu mai are rost sa ma gandesc la toate lucrurile rele care mi se intampla caci daca m-as gandi doar la ele cred ca as fi mereu trista.Pot fi fericita,in sfarsit am tot ce vreau...defapt asa vrea eu sa cred,ca am tot ce vreau.Sa cred ca am si lucrul care imi lipseste, pe el.Cine e el? nustiu...inca il caut.Defapt in sinea mea stiu cine e dar nu vreau sa recunosc,mintea mea nu vrea sa asculte de ceea ce ii zice inima.Chiar daca stiu ca nu te am,nu te voi avea in inima mea tot esti acolo chiar daca mintea refuza sa creada ca inca mai existi.Si da! Pot avea tot ce vreau daca asa vreau sa cred.Deci it's alright.Si acum ma simt implinita,fericita,simt ca am tot ce mi-am dorit vreodata,chiar daca nu e asa dar refuz sa cred ca nu am tot ce vreau.

Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

=((

=))))))))))

be happy :x