Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 aprilie 2011

Mai stii?...

      








  Cautam ceva in dulap si din greseala am gasit niste CD-uri cu melodii mai vechi.De prima data o melodie mi-a atras atentia:Pavel Stratan-Eu beu.Bine nu era o melodie care sa imi place sau cel putin de genul meu dar melodia asta mi-a adus toate amintirile din trecut inapoi.Ascultam melodia asta intr-o iarna impreuna cu varul meu,Cipri.Mai tii minte cand nu puteam iesi afara caci zapada ne ajungea pana la gat? Sau cand am pus pe soba dulceata sa nu iasa fum=)),sau cand ne uitam la un televizor minuscul care prindea numai un program,ce se vedea in punctulete,sau mai tii minte cand ai stricat usaa?sau cand strigam tu dintr-o camera eu din cealalta Babaa!| Mosulee!:)) Si eu eram mai mica si ma enervam cand imi ziceai asa..Sau cand ascultam melodia aceea noaptea sau jucam remi.Si eu stateam in brate la unchiul meu caci eraa friigg.Mai stii ca intr-o noapte ai crezut ca a luat foc cabana caci in umbra se vedeau flacarile de la soba? Si ai strigatt: Didiii! tu ia arde cabanaa adu apaa.Ce apaa ca era inghetata:))).Dupa faza asta mi-am amintit si ceilalti ani in care am mai fost acolo..Eram mari,cabana era aceeasi doar ca avea calorifere,camerele erau noi..camera in care ai stricat usa nu mai era,zapada nu mai era,erau doar balti si noi eram altfel...nu ne mai prosteam,nu mai zbieram,nu mai eram micuti.Nu mai ascultam piese aiurite si acum aveam un televizor mare,care mergea perfect.Dar stii ce? preferam de 100000 ori sa nu am toate acestea,caci distractia era mai mare.Uite inca o postare in care spun ca imi este dor de copilarie..(intr-un fel)

2 comentarii:

Steph spunea...

E ciudat sa te uiti in trecut si sa vezi cate ai avut..
Dar foarte frumoase amintirile!:)

Dede Tvz spunea...

:))

likeeee:x