Faceți căutări pe acest blog

vineri, 8 aprilie 2011

Tot timpul e asa?

    




Da..soare! in sfarsit dupa o zi de ploaie.Vroiam sa ies afara,doar e SOARE!,dar cine mai poate iesi cand usa de la intrare e blocata?Si blocataa de tot:|adica nu o mai puteam deschide.Am chemat un vecin sa incerce sa o deschida,dar nimic.Si uite cine sta acum in casa intre acei patru pereti care nu te lasa sa fi liber,intre acei pereti plini de umbra.Ma uit pe geam,e lumina,copii care se joaca cu mingea,copii care sar,copii care rad.Incredibil! mi se intampla chiar mie si chiar in momentul in care trebuia sa ies afara:| O sun pe mama,ea spune ca nu are ce face deoarece nu poate lipsi de la serviciu pentru atata lucru.Ma dau cu capul de toti peretii si mai incerc sa deschid usa aceea,dar nimic.Incep sa plang de nervi mai ales cand vedeam apelurile pierdute din telefonul meu de la prietenii cu care urma sa ies afara.,,Haide,grabeste-te!''.Sa ma grabesc?as vrea eu.Stau,intru pe mess,nu e nimeni, apoi incep sa imi pun melodiile mele<3.Ascultand una,imi vine o idee.Ce ar fi sa il sun eu pe tata,sa vina el sa ma ajute?Si el a venit..si totul s-a rezolvat.Am plecat imediat afara.Ma gandeam ca era mai bine sa raman acasa,usa sa nu se fi deschis si toate lucrurile rele din seara aceea sa nu se fi intamplat.DE ce usaa tampitaa? nu ai putut sa nu te deschizi deloc? De ce nu a putut tata sa imi zica si el ca nu poate veni? Asta e:| Si daca nu ar fi fost atat de rea seara aceea de ce mi s-a intamplat chiar mie faza cu usa?Chiar tot timpul trebuie sa fie asa? Toate cele rele sa mi se intample mie?:-j

Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

da=))

si tot tu erai aia suparata in seara aiaa:-w

eu chiar nu aveam motiv nununu [-x

scumpo :*