Faceți căutări pe acest blog

vineri, 10 iunie 2011

Saptamana asta.

Saptamana asta-stres,foarte mult stres,nopti nedormite,filme horror,scoala,zbierat,oboseala,prieteni pierduti,certuri,nervi,lacrimi,durere de cap.Mai pe scurt..saptamana asta a fost oribila in afara zilei de azi(pe jumatate).A fost o perioada cam stresanta pentru toti..s-au intamplat atat de multe in acelasi timp,toate problemele adunate pe capul meu si cu scoala,prietenii alte chestii pe care incercam sa le ascund in timpul scolii dar dupa ce mergeam acasa si vedeam cate am de facut ma puneam pe jos si incepeam sa plang de disperare,mama privindu-ma si spunand sa mai rezist inca o zi..una singura si am terminat.Acum mai am 1 zi de scoala,o zi de chin in care ma chinui sa imi scot mediile,in care iarasi am emotii,in care o sa zbier la toti din jurul meu de stresul pe care in am.Scuze,chiar nu e intentia mea si sper ca voi stiti asta.Si saptamana asta nu doar eu am fost asa,stiu asta si stiu si cum e pentru cei din jur.
Azi- ziua in care m-am descarcat de tot,am plans o tona,am plans impreuna cu ei chiar daca inca nu ne desparteam mai sunt 4 zile dar acelea trec repede.Am simtit ca suntem mai legati unii de altii ca niciodata si ma simteam mandra de voi si ma bucuram in acelasi timp in care plangeam.Acum inteleg de ce toata saptamana ati fost cam stresati si ati cam zbierat putin la mine si simteam ca nici nu mai contez dar azi mi-ati aratat contrariul.Chiar o sa imi fie dor de voi..adica cum va fi in scoala fara voi? Poate pe unii nu o sa va mai vad asa de des,nu o sa va mai strang in brate in fiecare zi,nu o sa va mai spun sa imi urati succes la vreun test sau alte lucruri ce le faceam impreuna.Poate cu unii o sa ma intalnesc peste 2 ani si o sa fim iarasi in aceeasi scoala dar pana atunci..timpul trece.Acum o sa vorbesc despre motivul pentru care am vrut neaparat sa fac postarea,care este penru Iulia.
Stii..imi pare rau ca nu o sa mai fim colege chiar daca anul trecut nu ne prea intelegeam dar anul acesta ne-am atasat foarte mult una de alta.Tu esti persoana care ma certa pentru orice nazbatie,care se enerva usor,fata prea indragostita care uneori cuvintele ei erau atat de sentimentale cand vorbea despre el...si despre cat il iubeste.Esti cea care se strofoca sa ii ajute pe toti din clasa,mai ales la mate.De ce chiar acum trebuie sa pleci,cand ne atasam mai tare una de alta? cand deveneam prietene chiar bune,cand ne spuneam deja secretele,cand ne ajutai oricand.Ai spus ca nu o sa plangi azi dar uite ca te-ai inselat.Si eu am spus acelasi lucru dar nu m-am putut abtine desi eu eram cea care spunea ca mai sunt cateva zile pana pleci in Italia deci nu are rost sa plangem dar azi  cand te-am vazut cu lacrimi in ochi strangandu-ne in brate am izbugnit in plans.Si am plans toate,pentru tine pentru ca erai un model al clasei si chiar tinem la tine.Si eu te strangeam in brate si iti spuneam sa fi fericita caci mai sunt zile pana se termina luna si doar apoi pleci dar tu ziceai ca daca 2 ani au trecut in cateva clipe cateva zile vor trece mai repede de atat. Apoi ti-am spus sa ramai...sa nu pleci si tu mi-ai spus ca nu se poate,ca asta nu depinde de tine. Chiar a fost frumos..din an in an ne apropiem mai mult unii de altii fara sa ne dam seama iar atunci cand plecam realizam ca chiar am tinut in anii acestia unul la altul.O sa imi fie dor de tine!

Un comentariu:

Dede Tvz spunea...

eu mam abtzinut sa nu plang\:d/

ai vazut is tu cat ma chinuiam sa palng si nu puteam :-< o samii fie dor de eiii :o3 si de iuliaa :-<

doamen cand ma gandesc ca mai avem si noi 2 ani si ne despartim :|

nu vreauuu ((

rai sau bunii suntetii clasa mea si sunteti perfectii :-<